Klachten
Wat is een klacht ?
Een klacht is een melding van ontevredenheid over de werking van de Meetjeslandse Bouwmaatschappij voor Volkswoningen.
Klachtenprocedure
Hier vindt u de klachtenprocedure
Welke klachten worden niet behandeld?
- Anonieme klachten.
- Klachten met betrekking tot feiten die zich meer dan 1 jaar geleden hebben voorgedaan.
- Klachten met betrekking tot feiten waarover eerder een klacht werd ingediend.
- Klachten over wetgeving.
- Klachten over beleidsvoornemens of verklaringen.
Een eerste melding van een technisch defect is GEEN klacht.
Gelieve deze melding door te geven aan de afdeling patrimonium op tel.: 09/376.90.47 of per mail naar herstelling@mbvsw.be
Hoe een klacht indienen?
Bij voorkeur schriftelijk.
- Per brief naar MBV Stationsstraat 58 te 9900 Eeklo
- Per mail naar klachten@mbvsw.be
- Telefonisch op 09/376.90.46
Wil je het meeste recente verslag van de klachten. Bekijk dan het activiteitenverslag bij het gedeelte "klachtenbeheer".