Meetjeslandse Bouwmaatschappij

Klachten
 

Wat is een klacht?


Een klacht is een melding van ontevredenheid over de werking van de Meetjeslandse Bouwmaatschappij voor Volkswoningen.

 

Klachtenprocedure


Hier vindt u de klachtenprocedure

 

Welke klachten worden niet behandeld?
 

  • Anonieme klachten.
  • Klachten met betrekking tot feiten die zich meer dan 1 jaar geleden hebben voorgedaan.
  • Klachten met betrekking tot feiten waarover eerder een klacht werd ingediend.
  • Klachten over wetgeving.
  • Klachten over beleidsvoornemens of verklaringen.

 

 

Een eerste melding van een technisch defect is GEEN klacht.

Gelieve deze melding door te geven aan de afdeling patrimonium op tel.: 09/432.20.20 of per mail naar herstelling@woonmee.be

 

 

Hoe een klacht indienen?

 

Bij voorkeur schriftelijk.

 

  • Per brief naar Woonmaatschappij Meetjesland, Gentsesteenweg 46 te Eeklo.
  • Per mail naar klachten@woonmee.be
  • Telefonisch op 09/432.20.00

 

Wil je het meeste recente verslag van de klachten. Bekijk dan het activiteitenverslag bij het gedeelte "klachtenbeheer".